Retourneren kan, we hanteren wel een paar voorwaarden bij het retourneren van verkeerde of beschadigde producten:

  •   Je hebt binnen 14 dagen na ontvangst van het product een Serviceverzoek aangemaakt via mijn account op GlasGigant.nl.
  •   Je retourneert het product binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag van het verzenden van het Serviceverzoek.  
  •   Het product dient onbeschadigd in originele verpakking geretourneerd te worden.
  •   Aan je retourzending dien je het retourformulier toe te voegen.

Wanneer jouw Serviceverzoek is goedgekeurd krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode en kun je nalezen bij terugbetalingstermijnen. Enkel de kosten voor retour van jouw werkplaats of huis naar GlasGigant.nl zijn voor eigen rekening.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat GlasGigant.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Op maat gemaakte producten

Je kunt op maat gemaakte producten niet retourneren, tenzij deze beschadigd zijn en dit tijdens de aflevering op de vrachtbrief van de bezorger is aangetekend. Controleer dus bij aflevering direct de ruit(en)!

Indien er sprake is van een beschadigde ruit, onderneem dan de volgende stappen:

  1. Je maakt een aantekening van de beschadiging op de vrachtbrief van de bezorger.
  2. Je stuurt binnen 24 uur, na aflevering, een Serviceverzoek in via mijn account.

Nadat GlasGigant.nl jouw Serviceverzoek heeft ontvangen wordt beoordeeld of de  ruit voldoet aan de kwaliteitsnormen. Als deze niet voldoet aan de kwaliteitsnormen ontvang je een nieuwe ruit. 

Wanneer een juiste beoordeling van de beschadiging niet mogelijk is, dan dient de ruit retour gezonden te worden naar GlasGigant.nl. Je ontvangt dan een retourformulier met nadere uitleg.

Wanneer GlasGigant.nl het transport dient te regelen voor een retourruit, bedragen de kosten € 42,50. Dit bedrag dient voorafgaand aan de retourzending te worden overgemaakt voordat de retourzending wordt ingepland.

Indien, na beoordeling,  jouw Serviceverzoek is goedgekeurd  ontvang je een nieuwe ruit en wordt het eventueel betaalde bedrag voor transportkosten teruggestort. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode en kun je nalezen bij terugbetalingstermijnen.