Ik heb een beschadigde ruit ontvangen
Wat vervelend! Het is uiteraard niet onze bedoeling dat je een beschadigde ruit ontvangt. We lossen dit graag snel voor je op.
Indien er sprake is van een beschadigde ruit, onderneem dan de volgende stappen:
- Je maakt een aantekening van de beschadiging op de vrachtbrief van de bezorger.
- Je stuurt binnen 24 uur, na aflevering, een Serviceverzoek in via mijn account.
Nadat GlasGigant.nl jouw Serviceverzoek heeft ontvangen wordt beoordeeld of de ruit voldoet aan de kwaliteitsnormen. Als deze niet voldoet aan de kwaliteitsnormen ontvang je een nieuwe ruit.
Wanneer een juiste beoordeling van de beschadiging niet mogelijk is, dan dient de ruit retour gezonden te worden naar GlasGigant.nl. Je ontvangt dan een retourformulier met nadere uitleg.
Wanneer GlasGigant.nl het transport voor deze retourruit dient te regelen, bedragen de kosten € 42,50. Dit bedrag dient voorafgaand aan de retourzending te worden overgemaakt voordat de retourzending wordt ingepland.
Indien, na beoordeling, jouw Serviceverzoek is goedgekeurd ontvang je een nieuwe ruit en wordt het eventueel betaalde bedrag voor transportkosten teruggestort. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode en kun je nalezen bij terugbetalingstermijnen.