Let op: Van 25 december 2024 tot en met 6 januari 2025 worden er geen reguliere glasbestellingen bezorgd vanwege de feestdagen. Bestellen blijft mogelijk, maar de levering vindt plaats na 7 januari 2025. Klik hier voor meer informatie.

Klachten

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Als je een klacht hebt vinden we dat uiteraard heel vervelend. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@glasgigant.nl. Dan kijken we samen hoe we de situatie op kunnen lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.